Selasa, 19 Juni 2018

Acne gezicht, Amerikaanse actrice It Never Wanna Quit The House

http://lsyindonesia.com/tag/reaksi-awal-ling-shen-yao/

Acne gezicht, Amerikaanse actrice It Never Wanna Quit The House

 

Net als de meeste vrouwen hebben ook een aantal beroemdheden problemen met acne. Veel geld hebben maakt hen niet gemakkelijk te overwinnen. Actrice Ashley Benson heeft ook hetzelfde meegemaakt. De serie Pretty Little Liars van spelers wil zelfs nooit het huis verlaten vanwege onzichtbare gezichten. Ashley staat altijd open met acneproblemen die al enkele jaren worden aangepakt. Hij aarzelde ook niet om foto's te laten zien tijdens het gebruik van acne crème die is geüpload op Instagram. De 27-jarige vrouw wil het product dat zij denkt dat betaalbaar is informeren, maar het is effectief in het overwinnen van het huidprobleem. Ik ben heel open met zulke dingen. Het is dus goed om fans te laten zien dat er alleen maar producten zijn die hun acne aankunnen, acne kunnen voorkomen en zeer betaalbaar zijn en verkrijgbaar zijn bij de drogisterij, vertelde Ashley aan Dailymail.

 

Het product waarnaar Ashley verwijst, is Differin. In de Verenigde Staten is vorige acne-gel van retiniod alleen op doktersvoorschrift verkrijgbaar en kan deze nu bij de drogist worden gekocht. Item wordt geclaimd om acne te voorkomen en te overwinnen, evenals de poriën te reinigen. Hoewel de huid problematisch is, vertrouwt Ashley alleen op verzorgingsproducten. Ze geeft toe dat ze lui is om naar een dermatoloog te gaan vanwege drukte. Voor mij, als actrice en 16 tot 18 uur per dag werken op het terrein, altijd op reis of naar een aantal evenementen gaan, draag ik altijd make-up 24/7 .. en het is zeker de huid storen, Ashley ventileren. Ik was ijverig genoeg om mijn gezicht te wassen en voor mijn huid te zorgen zoals het zou moeten zijn. Maar voor mij ga ik niet graag naar een dermatoloog. Ik heb nooit de tijd gevonden om het te doen en om eerlijk te zijn ben ik altijd een beetje lui voor dat soort dingen, zegt hij. (ami / ami)

 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar